Geheimen Van De Eenhoorn

intro:

Nu er steeds meer bewijs is dat Vallorion, een kwaadaardige godheid, is herrezen en natuurrampen veroorzaakt die het land bedreigen, stelt je adviseur voor – tegen alle verwachtingen in – om Enar om hulp te vragen. De god van het bos heeft jou en je bondgenoten altijd gesteund. Als er iets is dat een kwaadaardige god kan stoppen, is het waarschijnlijk wel een andere god... Dus wordt besloten om een ​​audiëntie bij Enar te zoeken. 💡

Maar hoe krijg je een audiëntie bij een godheid? Je kunt toch niet zomaar... op hun deur kloppen? 🚪

In de overtuiging dat Luania, sjamaan van het bos en priesteres van Mana, het antwoord zou kunnen hebben, vraag je haar om raad. Ze arriveert met haar broer Peregrim en samen bedenken jullie een gedetailleerd plan, met de hulp van de Treants.

De Treants hebben een heilig heiligdom diep in het bos, waar ze Enar vereren. Het plan is om een ​​replica van dit heiligdom in jouw stad te bouwen en het te zegenen met de geesten van de Elvenar-bevolking.

Je plant de legendarische Eenhoornboom in je stad en voedt zijn groei. Om de energieën van de Elvenaren te benutten, herbouw je de portalen van de Dwergen, Feeën, Orks en Halflingen en verzamel je hun gezanten bij de boom.

Alle gastrassen in je stad worden aangemoedigd om samen te werken en zich voor te bereiden op een groots offer aan Enar (net zoals de Orcs dat deden voor Vallorion). Zo worden de oude "nederzettingen" uitgebreid met nieuwe gebouwen, erfgoedhutten, ontworpen om de vruchten van deze samenwerking te plukken en je missie om Enar op te roepen te bevorderen. 🦄

Avatars

Nadat je dit hoofdstuk hebt ontgrendeld, ontvang je de volgende verzameling van 4 nieuwe avatars.

Opdrachtenlijst:

Deze lijst met opdrachten bevat de verhaalopdrachtyen van het hoofdstuk. Deze kunnen niet worden overgeslagen, maar elk hoofdstuk bevat meestal een paar extra missies die kunnen worden overgeslagen. Niet-verplichte speurtochten zijn niet inbegrepen.

..:: Wat is er nieuw in dit hoofdstuk? ::..

Goddelijke bescherming:

Een krachtige nieuwe vaardigheid voor je eenheden: Goddelijke Bescherming! Deze vaardigheid stelt je eenheden van level 5 in staat om debuffs te blokkeren van vijandelijke eenheden waartegen ze sterk zijn, wat je niet alleen helpt in hoofdstuk 23, maar ook in toekomstige hoofdstukken! Naast het blokkeren van debuffs biedt Goddelijke Bescherming een strategisch voordeel in gevechten door je eenheden tijdelijk te versterken tegen specifieke vijanden. Dit betekent dat je slimmer kunt plannen en je team sterker kunt positioneren in cruciale momenten van een gevecht. Of je nu een ervaren speler bent of net begint, deze vaardigheid opent nieuwe mogelijkheden en maakt je strijdkrachten nog flexibeler en krachtiger in het heetst van de strijd!

Flashbacks naar het verleden...

Nieuwe erfgoedhutten voor de nederzettingen van dwergen, feeën, orks en halflingen!

Hoofdstuk 23 biedt een pauze van het ontdekken van nieuwe bronnen en functies. In plaats daarvan leidt het verhaal je door de hoogtepunten van eerdere hoofdstukken. Naast gloednieuwe, prachtige gebouwen, moet je ook nederzettingen bouwen voor enkele van de vorige gastrassen, zoals de dwergen, feeën, draken en halflingen.

..::Nederzetting::..

Zoals we hebben beschreven in het tabblad Intro, introduceert hoofdstuk 23 -Geheimen Van De Eenhoorn geen nieuwe speciale bron voor het spel, maar je moet wel een aantal van de vorige nederzettingen bouwen. In dit overzicht beschrijven we alle details van de nieuwe gebouwen.

..::Gebouwen::..

Enar's Heiligdom - het portaal van deze nederzetting. Dient via een gewone straat verbonden te zijn met de Grote Zaal., beheert de grondstoffen van de nederzetting en biedt verschillende productiemogelijkheden vanaf level 1.

..:: Tips & Trucs ::..

  • Voordat je Enar's Heiligdom kunt bouwen, moet je eerst de portalen bouwen voor de vorige gastrassen: Dwergen, /Feeën / Orks en Halflingen. (Dit is vereist, tenzij je van tevoren een deel van hun grondstoffen hebt opgeslagen; je hebt deze portalen echter nog steeds nodig om Enar's Heiligdom naar hogere niveaus te upgraden.) Om Enar's Heiligdom te upgraden naar niveau 4, moeten alle vier de voorgaande portalen worden geüpgraded naar niveau 4.

  • Merk op dat Portaalwinst instants niet werken voor eerdere portalen - ze bieden alleen bronnen voor het huidige hoofdstuk, dat in hoofdstuk 23 eenhoorn bloessems zijn..

Enar's Heiligdom - Niveau 1

Enar's Sanctum produceert Eenhoornbloesems. Het biedt 3 verschillende productiemogelijkheden: 15m, 1h en 3h. Elk vereist munten en voorraden.

6x6

Behalve welvaart (die je kunt krijgen door enkele van de belangrijkste stadsgebouwen te upgraden), heeft het heiligdom van Enar ook middelen nodig die je kunt ontvangen van de nederzetting Dwergen,Feeën, Orks en Halflingen. Bouw de nederzettingsgebouwen van deze gastrassen om deze te gaan produceren .

Enar's Heiligdom - Niveau 2

Niveau 2 ontgrendelt het 3e productieslot. Enar's Heiligdom produceert Eenhoornbloesems. Het biedt 3 verschillende productiemogelijkheden: 15m, 1h en 3h. Elk vereist munten en voorraden.

7x7

Om het Enar's Heiligdom te upgraden naar niveau 2, moeten je portaalgebouwen de volgende niveaus bereiken om de vereiste capaciteit te hebben voor upgrade: Dwergen Portaal level 4,Feeën Portaal level 4, Ork Portaal level 3 en Halflingen Portaal level 1.

Enar's Heiligdom - Niveau 3

Niveau 3 ontgrendelt het 4e productieslot. Enar's Heiligdom produceert Eenhoornbloesems. Het biedt 3 verschillende productiemogelijkheden: 15m, 1h en 3h. Elk vereist munten en voorraden.

8x8

Om het Enar's Heiligdom te upgraden naar niveau 3, moeten je portaalgebouwen de volgende niveaus bereiken om de vereiste capaciteit te hebben voor upgrade: Dwergen Portaal level 4, Feeën Portaal level 4, Ork Portaal level 4 en Halflingen Portaal level 1.

Enar's Heiligdom - Niveau 4

Niveau 4 ontgrendelt het 5e productieslot. Enar's Heiligdom produceert Eenhoornbloesems. Het biedt 3 verschillende productiemogelijkheden: 15m, 1h en 3h. Elk vereist munten en voorraden.

9x9

Om het Enar's Heiligdom te upgraden naar niveau 4, moeten je portaalgebouwen de volgende niveaus bereiken om de vereiste capaciteit te hebben voor upgrade: Dwergen Portaal level 4,Feeën Portaal level 4, Ork Portaal level 4 en Halflingen Portaal level 4.

Productiegebouwen

- Elk van de volgende gastrassen - Dwergen, Feeën, Orks en Halflingen - heeft een nieuw productiegebouw geïntroduceerd in dit hoofdstuk. Deze nieuwe productiegebouwen moeten verbonden zijn met hun respectievelijke portalen via de oorspronkelijke nederzettingsstraat (de Dwarven Heritage Hut moet bijvoorbeeld verbonden zijn met de Dwarven Portal via Portal Tracks). Deze gebouwen gebruiken Community Work en Unicorn Blossoms (geproduceerd in Enar's Sanctum) om respectievelijk Dwarven Spirits, Fairy Spirits, Orc Spirits en Halfling Spirits te genereren. Deze geesten, samen met verschillende goederen en speciale hulpbronnen, worden vervolgens gebruikt in andere van deze productiegebouwen om de uiteindelijke hulpbronnen te produceren die nodig zijn voor vooruitgang in de onderzoeksboom. Zie de onderstaande tabel voor meer informatie.

Dwerg Erfgoed Hut

Dwergen Erfgoed Hut gebruikt eenhoorn bloessems (uit Enar's Heiligdom) om Dweerg Geesten te produceren. Sterke drank uit andere Erfgoed Hutten wordt gebruikt om Koninginne Honing, Drakentanden,Bloessemkranse te produceren.

2x6

Erfgoedhut voor feeën

Feeën's Erfgoed Hut gebruikt Eenhoornbloesems (uit Enar's Heiligdom) om Feeëngeesten te produceren. Geesten uit andere erfgoedhutten worden gebruikt om drakentanden en bloemenkransen te produceren en Azuriet.

6x2

Orks Erfgoed Hut

Ork Hut gebruikt Eeenhoorn Bloessems (uit Enar's Heiligdom) om Ork Geesten te produceren. Sterke drank uit andere erfgoedhutten wordt gebruikt om bloemenkransen, azuriet te produceren en Koninginne Honing.

3x4

Halflingen' Erfgoed Hut

Halflingen' Erfgoed Hut gebruikt Eenhoorn Bloesems (uit Enar's Heiligdom) om Halflingen Geesten te produceren. Sterke drank uit andere Erfgoed Huts wordt gebruikt om Azuriet, Koninginne Honing,Drakentanden te produceren .

4x3

Wonders

Zoals gebruikelijk kun je, naast nieuwe uitbreidingen, upgrades en eenheden voor de stadskaart, aan het einde van hoofdstuk 23 twee gloednieuwe oude wonderen ontgrendelen, die elk unieke voordelen bieden voor jouw stad en strategie:

Fantastische bezorgservice (5x3): Deze structuur verhoogt alle standaardproductiebonussen aanzienlijk, waardoor je productie-efficiëntie stevig toeneemt, en vermindert tegelijkertijd het verval van ingeblikte goederen, zodat je waardevolle voorraden langer kunt behouden.

avatar:

Eenhoornpark (3x8): Dit wonder produceert elke 3 uur Dryaden, krachtige eenheden die je leger versterken, en verhoogt tevens de onttoveringsbonus van de Magische Academie, wat van onschatbare waarde is voor het benutten van magische middelen.

avatar:


Maak jouw eigen website met JouwWeb